Aktuelnosti | 2015-01-18 17:37:13

Frankfurt - centar automobilske industrije rezervnih delova

Svake druge godine, počev od 1971, Frankfurt se u toku jedne nedelje pretvara u centar automobilske industrije rezervnih delova. Svetski proizvođači na tržištu rezervnih delova dobijaju priliku da svoje asortimane, akcije, novitete i planove predstave na jednom mestu - izložbenom prostoru većem od 290.000m2. U tom periodu, posetioci imaju mogućnost da se upoznaju sa najnovijim planovima celokupne industrije, koja ovu manifestaciju koristi kao platformu za promociju važnih budućih tehnologija u ovoj branši.

Na ovogodišnjoj „Automehanici“, koja je održana od 16. do 20. septembra, potencijal izlagača putničkog programa zasenio je sve posetioce. Moderni štandovi, kojima podršku pružaju 3D štampa i hologrami, svakog su ostavili bez daha. Više od 140.000 posetilaca iz oko 170 zemalja širom sveta bili su gosti ovog prestižnog događaja. Ukoliko ga već i sami niste posetili, sigurno poznajete bar jednog svog kolegu koji redovno posećuje ovaj frankfurtski sajam, a nakon njega vam duže vreme prenosi utiske. Od ove godine, sajam je odlučio i da posebna dva dana posveti specijalnim sadržajima namenjenim isključivo servisnim radionicama.

Veliki broj izlagača sajma organizovao je nagradne igre na svojim štandovima, te su srećni dobitnici osvojili niz korisnih poklona. Među nagradama su se, pored reklamnih materijala i rezernih delova, nalazili i vaučeri za hranu i piće, koji su bili dobrodošli nakon dugog obilaska sajamskih hala. Uživo razgledanje eksponata, upoznavanje sa celokupnim asortimanom i novitetima svakog izlagača – to su prednosti koje ovaj sajam nudi svojim gostima. U okviru „Dana servisnih radionica“, organizovan je značajan broj različitih tehničkih prezentacija čija je osnovna funkcija bila edukacija servisera. Besplatne obuke upoznavanja sa tehničkim stranama rezervnih delova i pravilne ugradnje bile su vanredno dobro posećene.

U okviru izložbenog programa organizovane su i radionice sa praktičnim primerima iz oblasti sudara i oštećenja koja nakon njega nastaju. Radionice su omogućile učesnicima da uživo prate primenu novih tehnologija u realnim situacijama iz svakodnevnog poslovanja. Broj medijskih kuća koji je posetio „Automehaniku“ je nemerljiv. Novinari iz celog sveta izveštavali su direktno iz Frankfurta. Čitaoci jednog nemačkog magazina „PROFI Werkstatt“ („Profesionalna radionica“) su kao najbolji brend za 2014. godinu u oblasti sistema klimatizacije izabrali „WAECO“. Ekonomičnost i ekološka orijentacija ovog brenda uticali su da jednoglasno postane Best Brand 2014.

„Automehanika“ se održava na 30 lokacija širom sveta. To je definitivno događaj koji se mora posetiti bar jednom u životu. Zato, mapu i kalendar u ruke, pripremite se na vreme i posetite sebi najbližu - možda baš onu u aprilu sledeće godine - u Istanbulu.

BLOG

23
Februar

autoservisi.co.rs

Spremni za odličan start?

Auto serviseri okupljeni na jednom mestu?! Da, super ideja!

pročitaj više +

KURSNA LISTA

KONVERTOR VALUTE

©Copyright 2017. All rights reserved designed & developed by digital3md